Home sweet home! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Timo & Marianne van Os - WaarBenJij.nu Home sweet home! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Timo & Marianne van Os - WaarBenJij.nu

Home sweet home!

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Timo & Marianne

04 Juni 2012 | Nederland, Deventer

Home is where the heart is..

..en ik ben dankbaar dat ik weer veilig thuis ben.

Vrijdagochtend om 6.45 landden we met het vliegtuig op Schiphol, om half 8 stond m'n lieve ontvangstcomitée (inclusief spandoek) me op te wachten. Timo, mama, Eelke, Peter en een vriend van Peter waren er en even later kwamen Sabine en Marije (!) aangelopen. Was echt een leuke verrassing! :D
Lekker met Amanda's gezin en gezin op Schiphol wat gedronken (en een heerlijke bruine Nederlandse boterham met kaas gegeten!), waarna we Peter en z'n vriend Ivar achterlieten op Schiphol. Ze zijn namelijk 10 dagen naar Portugal, Albufeira, om feest te vieren na de examens.

Eerste indruk van Nederland:
- de temperatuur:
ja, het is fris, maar wat vind ik het heerlijk dat ik niet constant hoef te zweten! Gisteren was het wel echt een koude dag, had bijna het idee dat ik handschoenen aan moest! Ik heb nu trouwens wel het idee dat ik verkouden aan het worden ben ;)
- platteland:
geen bergen, maar plat, vlak...
- niets veranderd:
lijkt alsof er niets is veranderd sinds ik ben weggeweest, gek eigenlijk!

Heb verder een heerlijk weekendje gehad, geluncht met Timo's & ons gezin, lekker rustig aan gedaan en relaxt..
Eindelijk weer naar de kerk geweest, wat heerlijk was om weer 'thuis' te komen! Fijn om iedereen weer te zien.

Oh ja, en ik heb weer auto gereden! Ik dacht dat het nog wel even wennen zou zijn, maar ik kon wel goed rechts houden, haha! ;) Gelukkig is hiet hier niet zo'n chaos als in Bali.

Ik zit nu in m'n eigen huisje in de Zaanstraat, met een extra huisgenootje erbij. Dat wordt nu nog gezelliger!

En dan wordt het nu afronden voor school, solliciteren voor werk in de zomervakantie, dingen regelen voor de bruiloft dus ik ben weer lekker 'druk', zoals dat kan in Nederland.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Ik zie jullie allemaal heel gauw weer!

Fijn om weer thuis te zijn!

Salam manis, Marianne

  • 04 Juni 2012 - 09:09

    Maria:

    De kikkers vliegen je om de oren in ons kikkerlandje ;-)

  • 04 Juni 2012 - 10:19

    Romy:

    Fijn dat je er weer bent!!!

    xx

  • 10 Juli 2012 - 09:24

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Timo & Marianne

Wij gaan voor 6 weken helpen bij de Kokua Crew op Hawaii bij YWAM (Kona, University of the Nations). Op 20 mei vliegen we via Seattle naar Kona, Hawaii. Op 26 mei verblijven we op de campus van YWAM. Maandag 30 mei is onze eerste werkdag! Timo gaat waarschijnlijk bij de 'grounds' aan het werk en hopelijk kan ik bij het 'Learning Centre' aan het werk met kids :) In het weekend gaan we het prachtige eiland ontdekken! Onze laatste werkdag is 15 juli en op 26 juli vliegen we naar Honolulu, waar we tot 1 augustus zullen blijven. Dan vliegen we naar Aruba waar we onze familie gaan zien: Rob, Désirée, Marloes en Robin en Linde zijn er dan. Gaan we van genieten! We zijn ontzettend dankbaar dat we YWAM op Hawaii mogen dienen! Ondanks een aantal tegenslagen hebben we gemerkt: God zorgt voor ons grin emoticon Dus: niet opgeven als je een verlangen/visie hebt! We're so grateful to serve YWAM UofN Kona in Hawaii! Thanks to the Lord! Liefs, Timo & Marianne

Actief sinds 20 Dec. 2011
Verslag gelezen: 2282
Totaal aantal bezoekers 30059

Voorgaande reizen:

20 Mei 2016 - 16 Augustus 2016

YWAM Kona, Hawaii & Aruba

15 Februari 2012 - 01 Juni 2012

Bali

Landen bezocht: