Nog maar 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Timo & Marianne van Os - WaarBenJij.nu Nog maar 3 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Timo & Marianne van Os - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 nachtjes slapen...

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Timo & Marianne

17 Mei 2016 | Nederland, Deventer

Aloha!

Het is bijna zover!

Bijna alle voorbereidingen zijn getroffen: ESTA-aanvraag, tickets, verzekeringen regelen, fototoestel aanschaffen en tot slot: ons huis opruimen om de tassen in te pakken. Paspoorten: CHECK!

We zijn zo goed als klaar!

Mocht je ons willen "volgen", onze vlucht vertrekt vanaf Schiphol op vrijdag 20 mei om 12.45 met vluchtnummer DL0145 (Delta Airlines). Één overstap op Seattle, waarna we na een reis van zo'n 20 uur 21.15 (lokale tijd) aankomen in Kona, Hawaii. Dan een paar dagen acclimatiseren ;-)

Ohja, een andere manier om ons te volgen is door je te abonneren op de nieuwsbrief (links onderin). Je krijgt in je e-mail een berichtje als we een nieuwe blog hebben geschreven!

KOKUA CREW & YWAM
Wat-voor-crew? Kokua Crew. Zo heet de groep waarin we komen te werken op de basis van YWAM, Kona. YWAM (Youth with a Mission, ook wel bekend als Jeugd met een Opdracht) is een internationale zendingsorganisatie die onder andere Bijbelscholen organiseert (DTS).
Wij gaan niet een Bijbelschool doen maar helpen met praktische zaken op de basis. Op 26 mei verblijven we met deze 'crew' (KC) op de campus van YWAM. Maandag 30 mei is onze eerste werkdag (van 7 uur 's morgens tot 3 uur 's middags)! Wat we precies gaan doen horen we daar. Timo gaat waarschijnlijk bij de grounds (tuinonderhoud) aan het werk en hopelijk kan ik bij het 'Learning Centre' aan het werk met kids :)
In het weekend gaan we het prachtige eiland ontdekken!

Meer informatie over het werk wat we gaan doen: http://www.uofnkona.edu/volunteers-main/kokua-crew-program/

We gaan jullie allemaal missen maar zien jullie over 3 maanden weer, aan het einde van de zomervakantie!

We hebben er ontzettend veel zin in en kunnen niet wachten :D

Mahalo,

Timo & Marianne

P.S. Op Hawaii is het precies 12 uur eerder, dus als we willen Skypen is dat handig om rekening mee te houden. Het streven is om eens in de week/2 weken een blog te posten met onze belevenissen op YWAM.

• 17 Mei 2016 - 17:02

Elvira:

Lieve allebei,

Heel veel succes met de laatste voorbereidingen. Wij hebben ook heimwee naar Hawaii...
    Een hele goede tijd gewenst, ben benieuwd naar jullie verhalen.

Liefs uit Bennekom

• 17 Mei 2016 - 19:06

Peter Koenen:

Geniet er van! Het is voorbij voordat je hey weet x

• 18 Mei 2016 - 17:40

Anneke Rodenburg:

Een goede reis en vooral heel veel succes met jullie mooie werk!

groet,
    Anneke Rodenburg

• 18 Mei 2016 - 17:40

Anneke Rodenburg:

Een goede reis en vooral heel veel succes met jullie mooie werk!

groet,
    Anneke Rodenburg

• 21 Mei 2016 - 22:12

Jeanne Oerlemans:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! We hebben al een paar foto's gezien van een prachtige omgeving....
    liefs uit Deventer.

• 22 Mei 2016 - 09:03

Sabine:

Leuk om te lezen dat jullie waarschijnlijk passend werk gaan doen, en niet onbelangrijk dat jullie ook nog genoeg vrije tijd hebben :)
    Kus, Sabine

Timo & Marianne

Wij gaan voor 6 weken helpen bij de Kokua Crew op Hawaii bij YWAM (Kona, University of the Nations). Op 20 mei vliegen we via Seattle naar Kona, Hawaii. Op 26 mei verblijven we op de campus van YWAM. Maandag 30 mei is onze eerste werkdag! Timo gaat waarschijnlijk bij de 'grounds' aan het werk en hopelijk kan ik bij het 'Learning Centre' aan het werk met kids :) In het weekend gaan we het prachtige eiland ontdekken! Onze laatste werkdag is 15 juli en op 26 juli vliegen we naar Honolulu, waar we tot 1 augustus zullen blijven. Dan vliegen we naar Aruba waar we onze familie gaan zien: Rob, Désirée, Marloes en Robin en Linde zijn er dan. Gaan we van genieten! We zijn ontzettend dankbaar dat we YWAM op Hawaii mogen dienen! Ondanks een aantal tegenslagen hebben we gemerkt: God zorgt voor ons grin emoticon Dus: niet opgeven als je een verlangen/visie hebt! We're so grateful to serve YWAM UofN Kona in Hawaii! Thanks to the Lord! Liefs, Timo & Marianne

Actief sinds 20 Dec. 2011